Gama standard de mașini electrice se dovedește rapid a fi o valoare teoretică atunci când călătoriți cu o viteză mai mare. Cu Tesla și alții, consumul crește în mod disproporționat odată cu creșterea vitezei, ceea ce înseamnă că intervalul este clar cel mai mic atunci când te grăbești. Motivul principal pentru aceasta este rezistența pe care o oferă mașina la viteza din ce în ce mai mare a călătoriei aeriene – și cât de mult poate face diferența atunci când este redusă, arată un cunoscut tuner Tesla într-un studiu.
3 accesorii suplimentare pentru modelul Tesla 3
Unplugged Performance (UP) din SUA a atras recent atenția cu un model 3 Performance convertit într-o mașină electrică de curse, care a fost mai rapidă pe o pistă bine cunoscută decât un prototip de carouri fabricat din fabrică al modelului S. Dar specialistul Tesla poate De asemenea, diferit, întrucât blogul CleanTechnica raportează acum: Folosind simulări elaborate de calculator, a investigat modul în care suplimentele de corp dezvoltate de UP pentru modelul 3 afectează aerodinamica și, în final, consumul și gama. Conform acestui fapt, o gamă de 10% mai mare este posibilă chiar și la viteze modeste, iar cei care depășesc viteza maximă a variantei de performanță de 260 de kilometri pe oră pot ajunge cu 19% mai mult cu kiturile aeriene decât fără.
Potrivit studiului UP, trei elemente contribuie la această îmbunătățire a eficienței. O buză spoiler a fost dezvoltată pentru partea din față a modelului Tesla 3, care a redus singur rezistența la aer cu 6,6 la sută. 8,1 la sută a adus scăderea cu 1,5 inci, un spoiler spate modificat a adus alte 6,3 la sută. Într-un calcul complicat, aceste date aerodinamice pot fi utilizate pentru a calcula intervalul așteptat în funcție de viteză.
La zece mile pe oră, adică aproximativ 16 kilometri pe oră, conversiile ar putea fi, de asemenea, salvate, deoarece, potrivit unui grafic prezentat de tunerul Tesla, acestea nu au niciun efect aici. Dar atunci curba creșterii eficienței crește abrupt și ajunge la 10 la sută la aproximativ 55 de mile sau 88,5 kilometri pe oră. Trebuie menționat că aceasta este o creștere relativă: modelul Tesla 3 cu piesele UP merge aritmetic mai departe la viteze mai mari decât un model neschimbat, dar, în general, viteza scăzută rămâne cea mai bună extensie a gamei.
Mai multă eficiență Tesla costă
Totuși, 55 de mile pe oră au devenit excepția mai degrabă decât regula pentru limita de viteză a autostrăzii, chiar și în SUA. Ocazional, sunt permise viteze de până la 85 de mile pe oră, la 137 de kilometri pe oră, ușor peste viteza recomandată de Autobahn germană – iar la această viteză, avantajul relativ al kitului Tesla este de 15%. Economiile maxime în comparație sunt, desigur, cu orice în ceea ce privește viteza pe care Tesla Model 3 trebuie să o ofere: Câștigul de distanță la 162 mile sau aproximativ 260 de kilometri pe oră se apropie de 19%.
Dar chiar și 15% la o viteză moderată accelerată sună interesant și ar putea însemna o oprire mai mică a supraalimentatorului, mai ales în călătoriile lungi – iar în funcție de UP, piesele pot fi atașate la Tesla Model 3 fără prea mult efort. Prețul coborârii, care are cea mai mare pondere în eficiență mai mare, este desigur mai puțin gardă la sol pentru drumurile mai sărace decât autostrăzile și autostrăzile. Pentru unii șoferi, seria nu este suficientă, așa că au modelul lor Tesla 3 ridicat în loc să-l facă aerodinamic mai plat.