Între timp, compania petrolieră britanică, care astăzi se numește pe scurt BP, a vrut ca numele său să fie înțeles ca „dincolo de petrol”, dar în dificultate financiară după dezastrul cu platforma sa de foraj petrolier Deepwater Horizon din 2010, s-a abținut discret de a face asta. În 2020 au urmat însă noi specificații climatice de la BP, care nu au fost însoțite de o reinterpretare a numelui, dar au fost surprinzător de specifice. Compania și-a stabilit obiectivul de a crește numărul punctelor de încărcare pentru mașini electrice de aproape zece ori până la 70.000 până în 2030. Și așa cum s-a făcut cunoscut acum, se pot face bani buni și cu ea în loc de benzină și motorină.
CEO-ul Elon Musk a declarat la Adunarea Generală Anuală din 2019, că propriile lor mașini electrice vor fi cumpărate doar acolo unde ar exista supraalimentare și centre de service suficient de aproape.Prețurile scăzute în comparație cu alți furnizori au trezit și suspiciunea că Tesla subvenționează vânzarea mașinilor. Pe parcursul anului 2021, însă, prețurile Tesla pentru electricitatea supraalimentată au crescut semnificativ în Europa.
Cu 105 locații fiecare din cel puțin 3 puncte de încărcare cu cel puțin 150 de kilowați de putere Tesla oferă și mai mult cu 110 de supraalimentare germane. Al treilea dintre furnizorii gratuiti din Germania este Aral Pulse, cu 76 de stații rapide, adică serviciul de încărcare a mașinilor electrice operat de filiala germană BP Aral la benzinăriile sale. Alți piloni sunt, de asemenea, înființați direct de producătorii de mașini electrice din întreaga lume.
BP: Energia mașinii electrice devine profitabilă
VW împreună cu Aral urmează sa ofere energie electrica la 4.000 stații de alimentare din Germania și Marea Britanie pentru mașini electrice în viitor. Și după cum a informat acum managerul responsabil cu acest domeniu de la compania mamă BP, poate fi la fel de util ca și vânzarea de benzină și motorină sau chiar mai mult.