Odată cu lansarea pe piață a modelului local 3 produs în China, aparent Tesla dorește să extindă masiv infrastructura pentru a o susține. Numărul de ateliere din țară (denumit Centrul de service Tesla) este de așteptat să fie mai mult decât dublat în lunile următoare, de la 29 la 63, locațiile de supraalimentare cu 39 la sută până la 362, potrivit Reuters, citând documente interne a companiei. Cu toate acestea, două surse au spus că aceste planuri se pot schimba în funcție de evoluția lor.
O declarație oficială pe această temă a venit la Reuters de la Wang Hao, CEO Tesla din China: „Extinderea rețelei de servicii este foarte importantă pentru a spori încrederea consumatorilor”, a spus el. În anul următor, compania va continua să crească ritmul de extindere a supraalimentatorului.
China este încă o piață relativ nesemnificativă pentru Tesla, dar are un potențial semnificativ datorită dimensiunii și avantajelor pentru mașinile electrice. Acest lucru va fi utilizat mai intens la producerea modelului 3 într-o fabrică locală din Shanghai. Acest lucru a fost finalizat încă din octombrie, dar în prezent așteaptă începerea producției în masă pe baza unei certificări de stat. În prima etapă de extindere, gigafactive-ul chinezesc (Gigafactory 3 – GF3) va veni cu o producție de 3000 Model 3 pe săptămână. Aceasta este de patru ori mai mare decât Tesla vinde în prezent mașini importate în China, potrivit Reuters.
De asemenea, Tesla intenționează să pună în aplicare noul său concept de „Centre Tesla” în China, unde vânzările, livrările și serviciile sunt grupate într-o singură locație, potrivit agenției de știri. Până în prezent, Tesla operează, de exemplu, în Germania, mici săli de expoziții în locații scumpe din oraș, în timp ce atelierele sunt situate mai departe.