Semnele potrivit cărora Tesla se confruntă cu problemele sale de calitate după o scădere a introducerii modelului 3 cresc. Agenția de știri Bloomberg a publicat un sondaj la începutul lunii noiembrie, potrivit căruia numărul erorilor din noul model 3 în trimestrul al treilea al anului 2019 a scăzut rapid. Și acum organizația americană pentru protecția consumatorilor Consumer Reports (CR) raportează că a reluat modelul 3 și modelul S de la Tesla pe lista de recomandări a mașinilor de încredere, din care au fost anulate în 2018.
„Modelul Tesla 3 a avut probleme anul trecut, deoarece compania a făcut modificări dese de proiectare și a crescut producția pentru a răspunde cererii”, citește Jake Fisher, șeful testării auto din organizație, pe site-ul CR. Dar, odată cu stabilizarea producției, s-au îmbunătățit și fiabilitatea.
Modelul 3, reclamațiile cu privire la încuietori de prindere și funcționarea defectuoasă au devenit mai mici, modelul S, problemele cu vopsea și calitatea interiorului. Chiar și funcțiile electronice, cum ar fi controlul de viteză, camerele și luminile au devenit mai fiabile încă de la ultima recenzie, scrie CR. În general, electronica rămâne un punct slab al Tesla. Proprietarii vor continua să raporteze ecrane înghețate sau brusc în timpul conducerii.
Odată cu îmbunătățirile, modelul 3 este acum mașina cu cea de-a cincea cea mai bună fiabilitate dintre cele douăsprezece mașini compacte de lux, chiar în spatele Audi A3, potrivit CR. Modelul S este chiar pe locul doi, dar doar în clasa mai mică de „mașini ultra-lux”, cu un număr de doar patru recomandări. Ar trebui să fie ceva mai puțin fiabil decât Genesis G90, dar mai fiabil decât Mercedes S-Class și Lexus LS.
Cu toate acestea, nicio recomandare din partea Consumator Reports nu va primi în continuare modelul X de la Tesla. Proprietarii au raportat „numeroase probleme”, de la ușile duble până la zgomote și scurgeri.