Studiul Bloomberg: BMW pierde cel mai mult prin succesul Tesla

Succesul modelului Tesla 3 în țara sa natală a SUA afectează vehicule concurente din toate clasele. Proprietarii unui Toyota Prius s-au schimbat cel mai frecvent la cel mai nou model de la Tesla – și au cheltuit cu acesta cu 50.528 de dolari americani, în medie, aproape de două ori mai înainte decât pentru mașina hibridă. Cea de-a doua mașină cea mai schimbabilă împotriva unui model Tesla 3 a fost deja urmată de seria BMW 3, care este mai aproape de regiunea prețurilor Tesla, cu un preț mediu de vânzare de 46.477 de dolari.

Acest lucru reiese din datele suplimentare dintr-un sondaj major realizat de agenția de știri Bloomberg, care a fost publicat acum. Aproximativ 5000 de participanți au oferit informații despre satisfacția lor pentru modelul 3 (care este foarte ridicat), calitatea acestuia (a crescut semnificativ) și sistemul de pilotare automată (este perceput cu 90% ca un avantaj pentru siguranță). În plus, au întrebat ce mașină au deținut anterior, iar Bloomberg a creat un top zece dintre modelele ai căror proprietari au trecut la modelul 3.

Cea mai scumpă mașină din listă este un concurent intern – Tesla Model S pe locul 8. În caz contrar, există mai multe mașini destul de ieftine, precum Honda Accord și Civic, Toyota Camry și Mazda 3, toate cu prețuri medii sub 25.000 USD. Modelul 3 atrage în mod evident cumpărători din segmente de preț mult mai mici.

Și clienții care sunt mai interesați de lux și plăcerea de a conduce. În plus față de seria BMW 3, Audi A4 este unul dintre vehiculele cel mai adesea aruncate pe un model Tesla 3. Cu toate acestea, BMW îl consideră pe Bloomberg drept cel mai periclitat de succesul Tesla, deoarece compania bavareză se definește pe deasupra prin caracteristici de conducere deosebite. Între timp, însă, mai multe comparații au arătat o superioritate de conducere a mașinii electrice în comparație cu BMW. În plus, producătorul german premium este mult mai mic decât Toyota, ceea ce conferă modelului 3 pierderile cu importanță disproporționată pentru el.

Agenția citează mai mulți șoferi BMW convinși anterior, care au trecut la un model 3 – și mai ales entuziaști de show-ul Tesla. În general, când a fost întrebat dacă un proprietar l-ar cumpăra din nou, modelul a ajuns la 4,87 din 5 puncte posibile, 4,91 puncte în legătură cu recomandarea unui prieten.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *