Revista AutoBild, care este considerată de unii drept un pilon jurnalistic al industriei auto germane, a publicat pe site-ul său o discuție sonoră aproape entuziastă a modelului Tesla 3. Raportul este plin de laude pentru mașina electrică din California, care în urmă cu doar câteva zile a primit premiul volanului de aur de la aceeași revistă.
„Modelul 3 poate fi mai mult decât clasele A4, 3 și C” este titlul articolului, iar în creditele de deschidere vor fi reumplute din nou – Tesla ”are un preț egal cu clasele A4, 3 și C, dar poate mult mai mult și oferă concepte prospective – tot în viața de zi cu zi „. Apoi, însă, nu urmează nicio comparație cu concurenții premium germani menționați, ci doar o descriere a beneficiilor Tesla.
Cel puțin 400 de kilometri fac ca modelul 3 în versiunea standard de bază, plus (SR +) în stil de conducere liniștit, relatează autorul articolului pentru a-i liniști pe cititori imediat după aceea: „Dar aceasta nu este raza voiajului dvs. limitată, ci mai degrabă lungimea individului. Etapele non-stop. ”El explică apoi în detaliu cum funcționează ghidul rutelor, inclusiv oprirea supraalimentatorului, prin intermediul sistemului de navigație Tesla. Întreaga chestie a fost atât de lină, „încât chiar și tururi mai lungi pot fi făcute cu acceleratie maximă – trebuie doar să fie încărcate mai des”.
Autorul nu oferă un raport real de conducere, dar laudă în detaliu interiorul modern al modelului 3 și numește operația redusă radical „foarte atent”, abandonarea unui vitezometru clasic „funcționează bine”, iar scaunele vegane „nu transpirate”. Depărtările și garniturile fuseseră corecte, dar pe ușa șoferului era o ușoară rugină. Și sub acoperișul mare de sticlă, ar putea fi cald în lumina soarelui – dar, pe de altă parte, există donatori de umbră în comerțul cu accesorii.