Cybertruck-ul lui Tesla a dezvăluit în urmă cu câteva zile, după cum suspecta CEO-ul Elon Musk înainte de premieră pentru opinii împărțite. Cu toate acestea, există deja numeroase părți interesate pentru camioneta cu margini futuriste. La două zile de la dezvelire, Musk a anunțat pe Twitter că există 146.000 de pre-comenzi. În a treia zi, el a raportat 187.000, în a patra zi, apoi 200.000 de pre-comenzi pentru Cybertruck.
Mulți fani ai Tesla sunt din ce în ce mai pozitivi cu privire la Cybertruck după șocul inițial pe Internet. Pentru criticii care prezic o existență de nișă datorită designului în formă de pană, Musk contracarează superioritatea vehiculului: „Un camion mai bun decât F-150, mai rapid decât un Porsche 911”, anunță el pe Twitter.
Construit de Ford pickup F-150 este cea mai vândută mașină de acest fel din SUA și reprezintă performanțe ridicate. Însă Tesla este sigură de sine: Un videoclip împărtășit de Musk pe videoclipul Twitter arată cum Cybertruck trage o conducere în cealaltă direcție F-150 după o scurtă rezistență ușor în sus.
În plus față de valoarea de utilitate promisă ca F-150 și mai mult decât suficientă putere Tesla pentru gama zilnică de cybertruck. La fel se începe de la 69.900 de dolari înainte de consumul de taxe cu un model de top cu trei mașini electrice în cele trei secunde de la zero la o sută și poate conduce cu o sarcină de peste 800 de kilometri.
Cât de mare este interesul pentru Cybertruck, arată o comparație cu cererea timpurie pentru modelul 3: prima mașină electrică medie a Tesla a primit în 2016 în primele 24 de ore 180.000 de precomenzi. Pentru aceasta, cu toate acestea, 1000 de dolari / euro trebuiau transferați în avans, în timp ce pentru cybertruck doar unul – ca în Modelul 3 rambursabil – se solicită taxa de rezervare de 100 de dolari / euro.