În trei zile de la prezentarea sa, preluarea de la Tesla Cybertruck a fost deja comandată de 200.000 de ori, potrivit CEO-ului Elon Musk – este suficient un depozit rambursabil de 100 de euro. Proiectul vehiculului este încă dezbătut la cald, deoarece a fost decisiv radical. Musk a subliniat mult timp în avans că ridicarea companiei sale nu va plăcea cu siguranță tuturor. Și acum, pe Twitter, el a oferit o explicație (foarte scurtă) a motivului pentru care se pare că tipărirea cibernetică.
Anunțul lui Musk potrivit căruia mașina va arăta foarte mult ca știință-ficțiune și amintește despre viitorul sumbru film Blade Runner a fost cu siguranță onorat cu emisiunea săptămâna trecută. Corpul Cybertruck este format aproape exclusiv din plăci drepte de oțel, care se ciocnesc în margini accidentate. Pe o vopsea Tesla a omis complet, dar cel puțin o alternativă neagră mată pentru pielea de oțel gri siberian a fost deja confirmată de Musk.
După cum a explicat directorul general, o altă formă nu ar fi fost posibilă. „Cybertruck-ul este atât de drept, pentru că nu puteți strânge oțel 30x – el ar distruge presa”, a scris el duminică pe Twitter. Pur și simplu îndoirea oțelului necesită o crestătură profundă în interiorul cotului. Exact în acest fel a apărut și cybertruck, a explicat Musk.
Desigur, Tesla ar avea, de asemenea, o închipuire mai convențională, dar atunci trebuie să renunțe la oțelul extra puternic, care a aplicat practic forma simplă. Cu toate acestea, în afară de claritatea optică (care ar putea fi interpretată și ca un dezavantaj), aceasta are un avantaj clar: face posibilă dispensarea cu prese din oțel și un magazin de vopsea, care poate fi una dintre cele mai scumpe mașini dintr-o fabrică. La lansare, Tesla nu a surprins doar aspectul cybertruck-ului, dar și cu prețul de pornire scăzut de 39.900 USD înainte de taxe.
Conform Tesla, caroseria vehiculului este rezistentă la gloanțe cu foile sale groase de 3 milimetri din oțel inoxidabil cu mai multe rulouri. Chiar și ferestrele ar trebui să fie foarte robuste – dar prezentate după chit cu o bilă de oțel în prezentare, dar încă fisuri adânci. Ulterior, Musk a lansat un videoclip pentru a arăta cum șeful său de design Franz von Holzhausen arunca mingea împotriva unei ferestre laterale chiar înainte de eveniment, din care pur și simplu au revenit. Potrivit blogului Electrek, astfel de teste ar fi putut crea microfracturi în sticlă înainte de spectacol, ceea ce a slăbit-o.