Tesla pune de obicei mare accent pe buna aerodinamică a mașinilor sale electrice din motive de eficiență. După prezentarea noului pickup Cybertruck, cu aspectul său unghiular idiosincratic, s-a pus rapid întrebarea cum arată cu rezistența aerului la Tesla publicată inițial nicio informație. Utilizatorul Instagram, Justin Martin, care susține că „proiectează și dezvoltă mașini zburătoare”, a dat acum un prim răspuns: „Aș paria că valoarea cw este mai mică decât majoritatea mașinilor sportive”, a scris el.
Baza acestor evaluări este o simulare CFD pe care Martin a alimentat-o cu datele și imaginile disponibile pentru imprimarea cibernetică, explică el. Dimensiunile din fișierul său CAD sunt corecte și toate unghiurile și curbele sunt cât se poate de corecte. Cu toate acestea, există anumite incertitudini cu privire la anvelope, garduri și posibile ieșiri de aer în arcadele roților.
Pentru explicațiile sale, Martin arată imagini dintr-un software CFD în care un flux de aer din față trece pe cybertruck. Pe fața aproape verticală, se poate observa o creștere semnificativă a presiunii datorită aerului care se impune, care este apoi distribuit relativ uniform în sus și în jos. În viziunea laterală, se poate observa că cele două fluxuri parțiale se reunesc în spatele vehiculului, ceea ce, potrivit lui Martin, este unul dintre motivele bunului său aerodinamic. Un detaliu: Evident, partea din față a fost proiectată astfel încât să direcționeze fluxul de aer aproape complet în jurul arcadelor roților.
Nu a vrut să publice o valoare cw din cauza incertitudinilor existente și să nu pună nimic în gura nimănui, a scris Martin. Făcuse simularea ușoară, deoarece încă nu exista și era impresionat de cât de bine a fost oprită cibernetica. În opinia sa, aceasta nu este în niciun caz o coincidență, ci rezultatul „proiectării foarte inteligente”.