Cu ajutorul supraalimentatoarelor sale, Tesla se temea din timp – destul de justificat – că mașinile electrice fără infrastructură de încărcare fiabilă sunt slab potrivite pentru călătoriile pe distanțe lungi. Cu supercharge.info care funcționează în prezent 1694 de stații de supraalimentare cu un număr total de 14.888 de stații de încărcare, Tesla operează de departe cea mai bine dezvoltată rețea de încărcare globală, care, de asemenea, rareori trebuie să facă față defecțiunilor. Cu toate acestea, există încă un decalaj mare între Europa de Vest și Asia – dar CEO-ul Tesla, Elon Musk, vrea să îl închidă prin propria sa admitere.
„Vino curând! Lucrăm să finalizăm ruta Supercharger de la Londra la Shanghai ”, a scris Musk pe Twitter. El a răspuns unei solicitări a unui alt utilizator care a întrebat despre supraalimentatoare pentru Ucraina. Nu există niciuna dintre stațiile de încărcare rapidă ale Tesla, iar mai mulți călători Tesla din țară au solicitat anterior lui Musk să schimbe asta într-o acțiune video. Musk a spus, dar până acum, două site-uri din Ucraina au fost specificate pe o hartă a conturului Tesla, dar încă fără o dată de deschidere planificată.
O extindere în Europa de Est este unul dintre obiectivele declarate ale Tesla. Harta prezintă multe locații de supraalimentare planificate acolo, dar mai ales fără detalii pentru data de început. Prin urmare, există încă un decalaj semnificativ de îndepărtat de la cel mai îndepărtat supraalimentator activ din estul Katowice până în China.
Blogul Jalopnik a aruncat o privire mai atentă și a ajuns la o distanță de 4400 de mile pe cale aeriana, deci aproximativ 7000 de kilometri, până la primul supraalimentator din partea asiatică, care se află în Xi’an. Pe această bază, și presupunând că un Model 3 cu baterii standard poate atinge doar o autonomie de 150 de mile pe sarcină în condiții adverse (aproximativ 240 de kilometri), Jalopnik concluzionează că Tesla va trebui să construiască 30 de noi supraalimentatoare. Pentru a completa Asociația Europa-Asia.