Când este nevoie, Tesla recurge ocazional la soluții provizorii pentru a-și extinde rețeaua de supraalimentare. Compania a înființat deja stații de încărcare suplimentare pe paleți sau a realizat, de asemenea, stații mobile cu generatoare diesel, de exemplu pentru testele sale de la Nürburgring. Un fel de combinație a celor două a fost descoperită acum în California, unde Tesla a înființat o remorcă pentru camioane cu o baterie „megapack” în spate și zece încărcătoare de încărcare urbane pe margini.
Fotografiile stației improvizate Supercharger într-o parcare amenajată aparent pentru ultimul weekend de Ziua Recunoștinței în SUA au fost postate de utilizator @ tk3nerd pe Twitter. Potrivit acestuia, în fața unui hotel din California există și o stație de supraalimentare obișnuită. În fotografii puteți vedea că mai multe vehicule Tesla sunt conectate la una dintre stațiile de încărcare ale remorcii.
Potrivit Swenson, stâlpii nu sunt nici noua generație de supraalimentatoare v3 și nici v2-ul actual, ci așa-numitele încărcătoare urbane, pe care compania le-a introdus în toamna lui 2017 ca o extensie urbană a rețelei sale de încărcare pe rutele cu cursă lungă. Conform informațiilor de atunci, acestea ar trebui să livreze maximum 72 de kilowati pe coloană. Însă blogul Electrek raportează până la 125 de kilowati de putere la stația mobilă.
Puterea pentru supraalimentatorul mobil din California provine, evident, direct de la bateria din spatele camionului. Ar trebui să fie un megapack. Instalația mare de stocare Tesla prezentată în această vară are o capacitate de 3 megawatt ore și o capacitate de 1,5 megawati. Deci, dacă ar fi lăsat complet încărcat, ar putea servi zece coloane de 150 de kilowati fără putere și ar fi stocat suficientă energie pentru a livra 60 de Tesla pentru fiecare 50 de kilowati-oră.