În timpul prezentării Tesla Cybertruck, s-a vorbit de multe date tehnice, cum ar fi intervale de peste 500 de mile, dar nu de un alt aspect interesant: Cum atinge unghiul unghiular și cel din zonă în tunelul vântului? Pe Instagram, un inginer a publicat o primă analiză, care s-a dovedit foarte pozitivă. Elon Musk, CEO-ul Tesla, a confirmat ulterior pe Twitter că cybertruck-ul ar putea atinge un coeficient de tracțiune (valoarea Cd) de 0,30, a scris el.
Inginerul însuși, în fața incertitudinilor din modelul său 3D, nu a dorit să numească o valoare cw concretă pentru a evita introducerea pe lume a unor numere posibile greșite. Dar el ar „paria că valoarea cw este mai mică decât majoritatea mașinilor sportive”, a scris el. Parțial din cauza faptului că aerul imping din partea din fața Cybertruck este trecut în mare parte peste acoperiș și pe podea și sunt din nou în spate spre un curent.
Mai multe media au raportat despre această analiză. De asemenea, CEO-ul Tesla Musk trebuie să fi văzut-o, pentru că duminică a răspuns pe Twitter să vorbească, împreună cu o indicație specifică a valorii (posibile) cw. „Cu eforturi extreme, Cybertruck ar putea ajunge la un coeficient de tracțiune de 0,30, ceea ce ar fi incredibil pentru o ridicare. Pentru aceasta, multe mici detalii trebuie optimizate „, a scris el ca un comentariu la un articol pe această temă. Pentru circumstanțele sale, el s-a exprimat atât de relativ prudent, în subjunctiv și cu restricția „cu efort extrem”.
Cu o valoare cw de 0,30, valoarea cw a cybertruck ar fi la fel cu berlele moderne – și exact pe Audi 100, care a stabilit un nou record pentru mașinile de producție în 1982. Cu toate acestea, pentru o ridicare, valoarea ar fi, a spus Musk, neobișnuit de scăzut. În ceea ce privește rezistența aerului, nu numai că coeficientul joacă un rol, ci și fața unui vehicul. Prin Cybertruck înalt și lat, ea este în mod natural mare