Experții consideră Tesla Cybertruck drept cea mai bună lucrare a lui Musk și a șefului de proiectare de până acum

Pe Twitter, el se descrie doar ca un „bătrân cu o mașină electrică”, dar alții consideră Jack Richards un expert experimentat în domeniu. În orice caz, ar trebui să știe despre ce vorbește, pentru că convertește mașinile cu motoare cu combustie în unități electrice de mulți ani și comentează ce se întâmplă în industrie cu videoclipuri (lungi) și contribuții pe social media. Rickard consideră că Tesla este pionierul californian ca fiind în mare măsură pozitiv. Și cu Cybertruck, scrie acum într-o postare pe blog, compania s-a depășit.

Cu marea sa zonă de încărcare din spatele cabinei pentru șoferi și pasageri, Cybertruck face parte din categoria pickup-urilor, care sunt deosebit de populare în zonele rurale ale SUA. Potrivit lui Rickard, trei vehicule de acest tip singure – seria F de la Ford, Chevrolet Silverado și Dodge Ram – reprezintă împreună nu mai puțin de 11,6 la sută din vânzările pe întreaga piață a automobilelor din SUA.

În primul rând, este evident că anunțul Tesla Cybertruck printre producătorii de pick-up-uri tradiționale din Statele Unite a provocat tulburări în avans, scrie Rickard. Ford a introdus „dintr-o dată” modelul electric Mustang Mach E, care este mai probabil să devină un concurent pentru modelul Y de la Tesla. Cu câteva zile înainte de numirea camionului cibernetic, Ford și-a anunțat propriul pickup electric. Și GM chiar a anunțat în ziua lansării Tesla că dorește să lanseze un Silverado electric.

Potrivit lui Rickard, furnizorii consacrați au, de asemenea, toate motivele să fie nervoși. Cybertruck ar putea fi descris drept „cel mai strălucit lucru pe care Musk l-a făcut vreodată și cel mai genial design pe care Holzhausen l-a prezentat vreodată”. Desigur, Musk înseamnă Elon Musk, CEO al Tesla, cu Holzhausen, directorul său de proiectare Franz von Holzhausen.

În plus față de preț, Rickard vede patru puncte pe care producătorii de pickup le folosesc pentru a-și face publicitate vehiculelor, iar Tesla este în fruntea fiecăruia dintre ele. Deci, pick-up-urile trebuie să fie robuste – ceea ce Cybertruck cu corpul său de oțel, care a supraviețuit mai multor lovituri de ciocan grele fără a se curăța, este cu siguranță. În al doilea rând, potrivit expertului, ei au nevoie de putere și trebuie să poată trage foarte mult – ca fiecare mașină Tesla de până acum, Cybertruck are motoare puternice.

În al treilea rând, este necesar spațiu în interior – șase persoane pot fi găzduite pe scaune complete din Tesla. În al patrulea rând, pick-up-urile trebuie să fie off-road, numai pentru imaginea șoferului; De exemplu, Rickard vede o gardă la sol de 40 de centimetri pentru camionul cibernetic, care este de aceeași dimensiune ca Hummer H1 dezvoltat pentru militari.

„Tesla bate mingea din stadion, practic, din orice motiv pentru care ne putem gândi să cumpărăm un camionet”, rezumă Rickard. Desigur, s-ar putea discuta despre design, dar era cu siguranță funcțional, iar el însuși îl considera acum cel mai frumos care a fost conceput vreodată. Expertul prezice că, la un moment dat, camionul cibernetic va fi văzut „ca avânt” și „iconic”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *