Nicio parte nu a folosit numele adversarului direct în gură, dar pentru observatorii interesați este evident că Tesla Porsche nu permite înregistrarea electrică la Nürburgring și invers. După cum scrie acum Frankfurter Allgemeine Zeitung, există chiar și un argument bizar despre cele două companii și au un fel de „box box în umbre” în Eifel.
Prima lovitură a venit de la Porsche. „New Porsche Taycan stabilește un record pe Nürburgring-Nordschleife”, a raportat biroul de presă împreună cu un timp de 7 minute și 42 de secunde în acest august. La scurt timp după aceea, CEO-ul Tesla, Elon Musk, a anunțat pe Twitter fără alte explicații că modelul S va fi în curând afișat la Nürburgring. În septembrie a sosit vremea – un model S albastru și un roșu de la Tesla, în mod evident modificat, și-au făcut runde la Nürburgring. Un observator a oprit manual un timp cu mult sub cel al Taycanului, dar nu a existat o înregistrare oficială, iar Tesla a plecat din nou.
Puțin mai târziu a devenit cunoscut faptul că Tesla nu a pregătit doar Modelul S pentru Nürburgring, ci și pentru toți clienții: Anul viitor va exista Model S și mai târziu Model X cu o nouă unitate „plaid” cu o baterie mai mare și trei motoare. CEO Musk a spus. Apoi, în octombrie, cele două prototipuri au revenit pe inel, cu un imens difuzor spate, de exemplu, modificat chiar mai mult decât prima dată. Modelul roșu S a avut un mic accident, albastrul a condus un timp și mai bun, potrivit observatorilor, apoi Tesla a plecat din nou, din nou, fără o încercare oficială de a stabili un record.
Musk a confirmat doar indirect că acesta a fost cazul o singură dată, în timp ce Porsche nu a comentat mai departe evenimentele de pe ring – nici măcar acum, la cererea FAZ. Dar producătorul german lasă acțiunea să vorbească sau cel puțin încearcă. „Ca și cum din întâmplare”, potrivit ziarului, „fotografiile circulă în cercurile relevante ale unui Porsche Panamera din regalia de curse care înconjura inelul cu un ritm record”.
Deoarece, spre deosebire de Tesla, Porsche are și mașini cu motoare cu ardere internă, iar una dintre ele se presupune că acum va apăra onoarea germană pe ring, când Porsche-ul electric nu va mai putea concura cu Teslas-ul revizuit. Conform raportului, Panamera a fost făcută cu 250 de kilograme mai ușoară și cu 200 CP mai puternic și ar trebui, în funcție de numărul de pe plăcuța de înmatriculare, să reducă timpul de sonerie la 7 minute și 10 secunde – și ca o alunecare la Tesla să arate cât mai mult decât Mașinile de producție pot face vehicule transformate special pe hipodrom.
7 minute și 10 secunde pentru o tură de inel completă – asta ar fi mai rapid decât cel mai rapid turneu Tesla oprit neoficial, despre care se spune că a durat 7 minute și 13 secunde. Cu toate acestea, Musk a anunțat deja că va trimite în curând noul Tesla Roadster la Nürburgring – și niciun Porsche, oricât ar fi de slăbit, nu ar trebui să aibă nimic pentru a-l contracara.