VW: „Mașina electrică ID.3 ajunge la timp și costă imediat mai puțin decât motorul cu combustie Golf”

Timp de mulți ani, mașinile electrice cu o formă și o gamă serioasă erau practic disponibile doar de la Tesla, în Occident. Dar, deoarece chiar și Modelul 3 are încă un preț relativ ridicat, acestea au fost în mare parte numai pentru persoanele care au bani mulți sau pot face cel puțin o aritmetică. În special cu utilizarea intensivă, un preț ridicat de achiziție poate fi pus rapid în perspectivă datorită costurilor scăzute de energie și accesorii, dar pentru mulți este încă un obstacol financiar și psihologic important. Acest lucru se va schimba în bine cu VW ID.3: Thomas Ulbrich, membru al consiliului de administrație, a confirmat că Volkswagen-ul electric va fi livrat conform planificării din această vară – și că ar trebui să coste mai puțin să cumpărați decât un Golf comparabil.

Lansarea pe piață ID.3 confirmată în vară
Lansarea pe piață a ID.3 ca primă mașină electrică de volum de la VW bazată pe modelul Tesla a fost anunțată de mult timp, dar a fost recent pusă la îndoială din cauza problemelor cu software-ul. Ulbrich, membru al consiliului de administrație pentru E-Mobility la marca VW, a respins acum public și decisiv aceste zvonuri: „Lansarea pe piață a ID.3 va avea loc vara, după cum a anunțat”, este citat într-un comunicat de presă de la mijlocul lunii martie. Într-un raport asupra cifrelor de afaceri, câteva zile mai târziu, Volkswagen a fost doar un pic mai precaut: ID.3 ar trebui „livrat clienților începând cu vară”.

Într-un interviu, Ulbrich a confirmat că producția de cel puțin hardware este în derulare. Până în prezent, 3500 ID.3 au fost produse, a declarat pentru revista online edison, rata este de 100 pe zi. Apropo, un reporter de la compania de închirieri de mașini electrice nextmove a descoperit deja multe dintre VW-urile electrice pre-produse – împreună cu o zonă care s-ar putea încadra în câteva mii dintre ele, după cum relatează într-un video interesant

Cu toate acestea, stocurile cu ID-uri pre-produse care așteaptă software-ul final pot fi puțin jenante, dar nu neapărat pun în discuție programul. Și chiar dacă mașina electrică VW a venit puțin mai târziu, companiile și clienții ar putea, probabil, să facă față, așa cum se întâmpla la Tesla.

VW cu 43% mai puțin decât modelul 3
Între timp, declarațiile VW despre prețul ID.3 în versiunea de bază ar putea menține interesul pentru funcționare: După deducerea primei de mediu, acum era evaluată la mai puțin de 23.430 de euro – astfel, mașina electrică era „cel puțin la nivelul prețurilor modelelor comparabile precum Golf ”. În configuratorul VW, cel mai mic preț este specificat la 25.995 euro. Într-un portal de comparație online, cel mai ieftin model de viață a fost disponibil pentru 21.846 de euro, dar, desigur, ar putea exista reduceri și pentru ID-ul electric.3.

În comparație directă cu cea mai ieftină gamă standard plus Tesla Model 3, care este disponibilă în prezent de la aproape 41.000 de euro după deducerea primei auto germane electrice, baza VW în sine costă semnificativ mai puțin pentru a cumpăra la prețul de listă – în jur de 43 la sută. Acest lucru este compensat, printre altele, cu o autonomie de WLTP cu 79 de kilometri mai puțin. Dar totuși, o mașină electrică modernă cu aproape 23.000 de euro este un pas către o mobilitate electrică mai accesibilă – la care guvernul federal a contribuit și cu cota de stat a bonusului de mediu, care a fost majorat la 3.000 de euro.

Economisirea pe zbor
Pe măsură ce Consiliul Executiv Ulbrich a calculat și mai mult, ID.3 economisește încă 840 de euro pe an pentru costurile de funcționare în comparație cu motorul cu combustie, deoarece nu se plătește impozitul pe vehicul, nu este necesară modificarea uleiului și asigurarea și energia sunt mai ieftine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *