Modelul Tesla 3 după 210.000 km supraalimentare: este totuși la 98%

Un proprietar și utilizator intensiv al unui model Tesla 3 a vorbit pe Twitter cu informații interesante despre baterie și gama mașinii sale electrice. De curând, a trebuit să încarce până la 100 la sută, scrie @MCarbon într-un scurt videoclip și vrea să arunce o privire asupra gamei pe care o arată încă Tesla atunci când este complet încărcat. La urma urmei, a parcurs deja 130.000 de mile, adică aproape 210.000 de kilometri, de la cumpărare, apropo aproape fără probleme.

Modelul 3 a pierdut doar o gamă de 2%

După cum a dezvăluit doar un alt utilizator de Twitter care a văzut un videoclip anterior, „gama tipică” menționată în modelul 3, cu o baterie complet încărcată, a fost la început de 310 mile. Acum este la 303 de mile după videoclip. Aceasta ar fi o pierdere de puțin peste 2% și o valoare bună după un kilometraj atât de mare.

Intervalul tipic nu este același cu intervalul standard. În schimb, este calculat pe baza unui consum „tipic” și a capacității bateriei asumate de Tesla; dacă presupunerea consumului nu se schimbă, informațiile permit tragerea de concluzii despre baterie. Modelul 3, despre care s-a raportat acum, se spune că este varianta cu baterie mare și tracțiune cu roți din spate (LR RWD), care nu este disponibil în prezent pe site-ul Tesla; mașina a fost cumpărată în aprilie 2018 conform proprietarului.

În plus, @MCarbon a afirmat că a încărcat mașina electrică aproape întotdeauna pe supraalimentatoarele Tesla rapide – 98% sau chiar mai mult, pentru că era practic pentru el. Încărcarea cu curent continuu frecvent, cum ar fi la Supercharger, este considerată dăunătoare pentru toate tipurile de baterii cu litiu-ion, inclusiv pentru cele de la Tesla. Este remarcabil faptul că utilizatorul Twitter a raportat o scădere a atingerii cu puțin peste 2 la sută. Cu toate acestea, la cerere, el a mai spus că bateria trebuie să fie menținută între 30 și 70 la sută, acolo unde este posibil.

Ghicitori despre diferențele de rază de acțiune

În orice caz, alți câțiva proprietari Tesla au reacționat la noile sale date cu propriile rapoarte privind kilometrajul și intervalul tipic cu o baterie complet încărcată. Cei mai mulți dintre ei păreau să se afle pe cei 303 de kilometri ai lui @ MCarbon, deși nu erau aproape atât de departe cu modelul lor 3 (mai multe, dar probabil nu toate în aceeași variantă economică RWD). Care sunt exact aceste diferențe, a fost nedumerit, dar fără a ajunge mai întâi la un rezultat convingător.

https://twitter.com/MCarbon/status/1241859340937633807?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1241859340937633807&ref_url=https%3A%2F%2Fteslamag.de%2Fnews%2Ftesla-model-3-210-000-km-supercharger-reichweite-98-prozent-27658

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *