Jucării în locul mașinilor electrice reale: Lamborghini cooperează cu producătorul de scutere Xiaomi pentru karting

lamborghini gokart

Potrivit Lamborghini, cea mai puternică mașină sport internă până în prezent, o mașină hibridă numită Sian cu 818 CP, are la dispoziție o piesă interesantă de tehnologie de stocare cu supercapacitoare. Cu toate acestea, atunci când accelerăm drept înainte, totuși, de departe, nu poate ține pasul cu Tesla Model S Performance, care ajunge la 100 de kilometri pe oră cu aproape jumătate de secundă mai repede. O mașină pur electrică ca cea de la Tesla nu va veni probabil din partea filialei italiene a Volkswagen până în 2025 – dar acum producătorul a avut cel puțin un kart-ul electric proiectat în stilul său tipic.

Kart în stilul clar Lamborghini
Blogul american Electrek raportează despre aceasta, care a descoperit Ninebot GoKart Pro Lamborghini Edition în magazinul chinez al producătorului de telefoane Xiaomi. Ninebot este cunoscut ca un producător de scutere electrice mici și placi cu role și, în 2015, a preluat rămășițele companiei americane Segway, cu cele două roți electrice cu același nume. Compania chineză este conectată la Xiaomi prin investitori în comun, inclusiv CEO Lei Jun.

Și împreună, Xiaomi, Ninebot și Lamborghini au pus acum kart-ul electric pe cele patru roți ale sale. În comparație cu o mașină sport italiană reală sau chiar cu un Tesla, viteza maximă de 40 de kilometri pe oră este modestă. Potrivit Electrek, puterea și controlul ar trebui să fie suficiente pentru derivă. Participarea Lamborghini este, de asemenea, vizibilă clar, de la galbenul tipic în culoare până la afișarea digitală a vitezei italice până la aripa din spate, care ar trebui să fie chiar sensibilă din punct de vedere aerodinamic.

Funcția sunetului nu pentru puriștii Tesla
În plus, e-kartul – poate fi potrivit în special pentru Lamborghini – este echipat cu o funcție specială care ar putea să nemulțumească Tesla și alți puriști ai mașinilor electrice: Difuzoarele Bluetooth încorporate nu joacă numai Musk, ci și sunetul motorului artificial, opțional dintr-un motor V8 sau V12 de la Lamborghini.

Din cauza performanțelor altfel mediocre, acest lucru pare chiar mai îndoielnic decât cu o mașină electrică rapidă precum Tesla sau Porsche Taycan (care are și o funcție similară). Însă debutul cu energie electrică de la Lamborghini este doar o jucărie, deși mare și cu o sarcină utilă de 100 de kilograme adecvată și pentru copiii adulți. Potrivit Electrek, în China costă echivalentul a aproximativ 1.400 de euro. La început, e-kartul nu a putut fi găsit pe paginile Xiaomi din SUA și Germania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *