Tesla se luptă, de asemenea, cu deficitul continuu de cipuri, dar pare să se descurce mult mai bine decât restul industriei auto. Unul dintre motivele acestui lucru este acela că compania este mai flexibilă din punct de vedere tehnic decât altele potrivit CEO-ului Elon Musk, a muncit din greu în acest an pentru a-și adapta propriul software, astfel încât să se armonizeze cu cipurile noi sau cu cele care sunt încă disponibile.
În luna iunie, Tesla a scăpat inițial de suportul lombar reglabil pentru scaunul pasagerului fără să-l anunțe în prealabil. În loc de buton, acum există o ramă de plastic pe partea dreaptă, au observat unii cumpărători ai noului Model 3 și Model Y. CEO-ul Musk a confirmat apoi că ajustarea a fost anulată, deoarece oricum a fost folosită rar.
Se pare că economiile de cipuri la ambele companii continuă, deși în stiluri diferite: conform rapoartelor din această săptămână, compania germană a renunțat recent la ecranele tactile – iar Tesla livrează Model 3-uri în SUA fără porturi USB frontale și încărcător fără fir fără îndreptare. ea afară.
Cel puțin așa a fost starea sâmbătă, care a rezultat dintr-un prim mesaj pe Reddit și o discuție pe Twitter. Cel puțin o persoană a raportat pe ambele platforme care a declarat că a primit și un Model 3 fără suplimentele telefonice; un altul a scris, totuși, că noua lor Tesla de acest tip era complet echipată. De asemenea, nu au fost cunoscute inițial astfel de cazuri din Europa sau China. Site-urile web Tesla pentru SUA și Germania au menționat și 4 porturi USB și un suport de încărcare pentru două telefoane în consola centrală.
Tehnologia lipsă ar trebui modernizată
Clienții Tesla afectați nu sunt complet lipsiți de o sursă USB. Ar trebui să fie disponibile și cele două conexiuni din spatele consolei, precum și cea din torpedo. Ele pot fi, de asemenea, folosite pentru a încărca telefoanele.