Tuning Tesla: Specialist KW aduce suspensie sport pentru Modelul Y

Performanța de conducere a tuturor vehiculelor Tesla poate fi descrisă ca sportivă. Cel mai lent dintre acestea accelerează în prezent de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 6,1 secunde, ceea ce este mai rapid decât majoritatea vehiculelor cu ardere convențională. Un Model 3 Performance are nevoie chiar de doar 3,3 secunde. Cu astfel de performanțe, șasiul nu poate fi suficient de bun, ca să spunem așa. Iar specialistul german KW automotive, după ce l-a lansat prima dată pentru Model 3, are acum în ofertă și un kit coilover adică sport pentru Tesla Model Y.

Șasiu KW pentru mașini electrice la cerere

Aceasta este versiunea șasiului KW care a fost încercată și testată de mulți ani și este special adaptată pentru noua Tesla. Potrivit companiei, acest lucru înseamnă și un efort tehnic și financiar. Dar, evident, merită: un manager KW este citat într-un comunicat de presă spunând că șasiul propriu al companiei pentru mașini electrice, precum Model 3 și VW, sunt printre cele mai căutate. Dar nu sunt ieftine: KW percepe 2519 euro pentru modelul Y.

Datorită unui certificat de piese atașat, șasiul tuning poate fi instalat în orice atelier specializat și, datorită certificatului specific vehiculului, poate fi acceptat cu ușurință de către o organizație de testare precum TÜV sau Dekra. După acceptare, care costă între 50 și 120 de euro, noul șasiu poate fi introdus ca modificare în actele vehiculului. În prezent, tuningul KW este disponibil doar pentru variantele cu tracțiune integrală ale modelului Y, dar oricum nu există altele în Europa.

Un punct delicat, ca la orice intervenție într-o mașină, este garanția. O privire asupra condițiilor publicate de Tesla arată: Dacă daunele consecutive sunt cauzate de piese neoriginale instalate, garanția nu se mai aplică. Datorită unghiului de atac modificat, este de așteptat o uzură modificată a acestor componente, care ar putea fi clasificată drept caz negaranționat în caz de deteriorare.

Tesla Model Y devine reglabil pe înălțime

În caz contrar, noul șasiu de la KW ar trebui să fie o modalitate interesantă de a îmbunătăți manevrabilitatea modelului Y. Comportamentul la compresie (etapa de compresie), precum și comportamentul la rebound (etapa de rebound) pot fi ajustate individual. Pentru reglarea înălțimii, care este de asemenea posibilă, nu sunt necesare instrumente complexe după instalare: Datorită principiului filetului, șasiul poate fi practic înșurubat în sus sau în jos. Cu o setare mai mică, Tesla Model 3 cu șasiu KW a arătat deja că poți economisi energie electrică cu el.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *