În februarie, portalul auto american Edmunds a stârnit indignare în rândul unor fani Tesla, deoarece a publicat un articol în care afirmă că niciuna dintre mașinile electrice ale companiei nu avea autonomia specificată de standardul EPA în testele sale. De fapt, se pare că portalul funcționase incorect, cel puțin cu modelul Y, și apoi a fost suspectat de manipulare țintită în numele industriei auto consacrate. Cu toate acestea, ceea ce s-ar putea să fi fost uitat este că cu doar câteva săptămâni mai devreme, Edmunds a desemnat Tesla Model 3 cea mai bună mașină electrică a anului, la fel ca anul trecut. Și pentru 2022, portalul, așa cum a anunțat acum, vede Modelul 3 în vârf.
Recunoaștere pentru a treia victorie Tesla
Trebuie acordat credit lui Tesla, scrie Edmunds în introducerea unei postări despre al treilea loc consecutiv consecutiv. Pentru că, deși acum există o mulțime de mașini electrice de la alți producători pe piața din SUA, Modelul 3 este încă neînvins în general. Inovații, cum ar fi încărcarea fără fir pentru smartphone-uri. În același timp, continuă să impresioneze prin interiorul său liniștit, mare și confortabil, manevrabilitate precisă și performanță puternică.
În plus, conform lui Edmunds, Model 3 poate fi reîncărcat cu ușurință datorită rețelei Supercharger. Alți furnizori ar ajunge și ei din urmă cu acest punct, dar nu ajunseseră încă la Tesla. În plus, pionierul mașinii electrice a crescut calitatea producției și a rezolvat problemele electronice inițiale cu actualizările de software. În ciuda numărului tot mai mare de alternative, Modelul 3 este „practic imbatabil” în rândul mașinilor electrice în general, scrie portalul și l-a descris pe Twitter drept „pur și simplu cea mai bună mașină electrică pe care o poți cumpăra în 2022”.
„Mai degrabă Model 3 decât BMW Seria 3”
Testerii au avut doar două lucruri de criticat: ecranul tactil central ar putea duce la distragerea atenției în timpul conducerii, iar sistemul nu acceptă Android Auto sau Apple Car Play pentru integrarea smartphone-ului. Pe de altă parte, Edmunds vede puncte forte deosebite în categoria sa de freestyle: aici Tesla a primit 9,5 din 10 posibile puncte. Pentru că până la Model 3 nu ți-ai putea imagina niciodată să conduci o mașină electrică mai degrabă decât un BMW, scrie Edmunds. Cel puțin în comparație cu seria 3. Constructorul german a trebuit să ia o lovitură similară de la experți în luna ianuarie, când cunoscutul consultant în industrie Sandy Munro a spus că Modelul 3 conduce „ca un BMW, doar ca mai repede”.