Cel mai rapid Tesla a primit un mod opțional de pistă, cu care poate fi reglat individual pentru pista de curse. După cum arată un prim test, o parte a acestei actualizări este o viteză maximă mai mare, dar nu este încă cea maximă posibilă, pentru Model S Plaid. Și acum dă un avertisment drastic cum ca frânele devin prea fierbinți.
Tesla avertizează după o frânare puternică
De asemenea, nedocumentat, YouTuber-ul a observat că Tesla a schimbat probabil controlul frânelor prin intermediul software-ului – înainte de asta se spunea că se simțeau moi. Și în alte privințe, unii consideră că sunt copleșiți prea repede, având în vedere performanța enormă a modelului S Plaid, pe care Serviciul de import al lui Carmine a respins-o: Dacă nu ați frânat de la viteză mare la 0 15 ori la rând, ar să-și facă treaba, a scris el în comentariile la videoclipul său. Cu toate acestea, el a recomandat în continuare modernizarea frânelor, cel puțin pentru utilizarea pe piste de drag sau pe piste de curse. Un kit de ceramică pentru aceasta ar trebui să fie disponibil de la Tesla însăși la mijlocul anului.
Canalul a demonstrat pe scurt într-un alt videoclip că Plaid Tesla poate fi oprit și cu echipamentul original de la Tempo 281. „S-a oprit fără probleme”, spune apoi moderatorul. Cu toate acestea, mesajul „detectată temperatură critică de frână” este afișat imediat pe întregul afișaj al șoferului din Model S. Dar asta nu s-a întâmplat din prima încercare, ci după mai multe opriri de urgență, a explicat Serviciul Import Carmine. Potrivit acestuia, temperatura frânelor Tesla nu este măsurată, dar un algoritm decide când este timpul pentru avertizare.