„Erori la fiecare 8 minute”: Compania de software face campanii împotriva testului beta FSD al Tesla

În weekend, o fotografie a unei pagini din actualul New York Times a făcut furori pe Twitter – nu din cauza conținutului editorial, ci din cauza anunțului mare de pe ea. Pentru că în ea, o organizație aparent nou înființată cere să nu fie folosită greșit de către Tesla ca „manechin de testare a accidentului”. Se spune că software-ul FSD, care este în prezent în testare beta în SUA, este cel mai rău pe care l-a vândut vreodată o mare companie din SUA. Fanii Tesla au aflat rapid că fondatorul Proiectului Dawn din spatele acestuia este el însuși șeful unei companii de software.

Anunțul spune că Proiectul Dawn organizează opoziție față de experimentul cu mașina robotizată al lui Elon Musk. Software-ul FSD trebuie interzis pe străzi până când arată de 1000 de ori mai puține defecțiuni decât în ​​prezent. Sunt incluse și câteva date noi: analiza multor ore de videoclipuri YouTube de către testeri a arătat că FSD face o eroare critică a șoferului aproximativ la fiecare 8 minute și o eroare la fiecare 36 de minute, care probabil ar fi dus la un accident fără intervenția umană. Cu toate acestea, afirmația că „milioane ar muri în fiecare zi” dacă sistemul Tesla ar fi lăsat nemonitorizat nu este elaborată în continuare.

Testul beta cu software-ul FSD a început în toamna anului 2020 cu un număr mic de proprietari Tesla selectați în SUA și a fost extins din septembrie 2021 pe baza unui scor de siguranță introdus în acest scop. Ca și precedentele, dar din nou îmbunătățite, pilotul automat Tesla ar trebui teoretic să-i poată face față în toate situațiile. Legal, însă, cel de la volan rămâne responsabil pentru că pilotul automat a fost până acum omologat doar ca sistem de asistență.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *