Noul test în Norvegia: Tesla Model 3 ajunge mai departe decât Mercedes EQS la minus grade celsius

Clubul auto norvegian NAF și revista Motor au trimis încă o dată un număr mare de mașini electrice în cel mai lung turneu posibil pentru a afla care dintre ele are cea mai mare autonomie de reîncărcat în ciuda vremii rece actuale. Mașinile electrice de lux germane Mercedes EQS și BMW iX, fiecare cu o capacitate a bateriei de peste 100 de kilowați-oră, au fost acolo pentru prima dată. Cu toate acestea, nimeni nu a ajuns mai departe decât umilul Tesla Model 3.

La testul de iarnă din acest an au participat 31 de mașini electrice, relatează NAF într-un articol despre aceasta. Cel mai mult era de așteptat de la Mercedes EQS, deoarece chiar și ca 580 4matic are o autonomie WLTP de 645 de kilometri, cu aproximativ 30 de kilometri mai mult decât Tesla Model 3 Long Range (LR). Conform standardului, versiunea BMW iX xDrive50 nu merge atât de departe, și anume 591 de kilometri, în ciuda unei bune capacități a bateriei de 105 kilowați oră. Aici, printre altele, corpul superior ar trebui să se facă simțit.

De asemenea, aceste trei mașini electrice foarte diferite au ajuns cel mai departe în testul NAF. Dar ordinea este diferită de WLTP, Tesla Model 3 acoperind cea mai mare distanță; Spre deosebire de alți testeri, norvegienii se opresc doar atunci când nimic altceva nu funcționează, adică nu atunci când există avertismente sau intervalul rămas este afișat ca 0 kilometri. Modelul 3 a refuzat să continue după 521 de kilometri, în timp ce Mercedes EQS s-a oprit cu 8 kilometri mai devreme, iar BMW iX după 503 kilometri. Temperaturile exterioare au fost cuprinse între 0 grade și -8, traseul duce peste autostrăzi și drumuri de țară precum și sus pe munte și apoi înapoi. Nicăieri în Norvegia nu poți conduce mai tare de 110 km/h.

Un al doilea vehicul din China pentru Norvegia, BYD Tang, a primit o mențiune de onoare. Pentru că, cu 356 de kilometri până la oprire, a ajuns doar la mijlocul terenului, dar a fost cu doar 11 la sută sub specificația WLTP. Aceasta a fost cea mai bună valoare în acest sens. Tesla Model Y a fost cu Putin în urma.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *