Jantele zgâriate destul de ușor la o mașină Tesla. Sunt cu adevărat mai vulnerabile dar cum se remediază problema?

Proprietarii de Tesla continuă să se plângă pe rețelele sociale de o experiență pe care unii dintre ei o consideră dureroasă: una sau mai multe dintre jantele lor au zgârieturi. În același timp, se presupune adesea că jantele Tesla sunt deosebit de sensibile la acest lucru într-un fel sau altul. Am întrebat un expert dacă este adevărat și ce să facem dacă s-a întâmplat.

Nici chiar și propriul nostru Tesla Model 3 nu a scăpat fără zgârieturi, așa cum am aflat când ne pregătim pentru vânzare după unsprezece luni – trei din patru jante aveau urme.

Și de ce subiectul este încă pe buzele tuturor în cercurile Tesla? Scharnberg are și ceva de spus despre asta: șoferii Tesla ar putea acorda pur și simplu mai multă atenție vehiculului lor și, prin urmare, jantelor. Deci este mai probabil să recunoască astfel de daune decât alți proprietari de mașini și apoi să se plângă de suferința lor pe forumuri. Cu toate acestea, există un factor specific: mașinile electrice Tesla sunt livrate standard cu jante foarte mari. Cel mai mic format măsoară 18 inchi pentru Model 3, care poate fi deja dimensiunea maximă pentru alți producători și se termină doar la 22 inci. Și cu cât o jantă este mai mare, cu atât cauciucul anvelopei cade mai puțin pe ea. Deci, pur și simplu există o mulțime de suprafețe de aluminiu care se pot ciocni de borduri și, ca urmare, se pot zgâria. Pe de altă parte, cu cât este mai mică janta roții, cu atât cauciucul este mai mare și probabilitatea ca bordura să fie lovită prima când lovește bordura.

La urma urmei, de obicei nu este prea scump să reparați o jantă Tesla, explică Scharnberg. În estimarea sa, o astfel de reparație costă în medie între 80 și 120 de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *