După un eșec în ianuarie, piața germană de mașini electrice a revenit pe cale de creștere în februarie. Numărul de noi înmatriculări pur electrice a crescut la 28.000 sau o cotă de 14,1 la sută, după cum a anunțat Autoritatea Federală de Transport Auto. Cu un total de 5944 de noi înmatriculări.
Modelul Tesla 3 a fost înmatriculat de 3.690 de ori în Germania în luna februarie, devenind mașina electrică numărul unu, potrivit datelor publicate luni de KBA. În același timp, a fost mașina cu al treilea cel mai mare număr de noi înmatriculări vreodată: numărul din februarie a fost doar mai mare pentru Tiguan (5294) și Golf (8847) de la Volkswagen. În tabelul KBA, Mini este, de asemenea, puțin înaintea Modelului 3, cu un total de înmatriculări noi 3733. Aici, însă, autoritatea pare să fi rezumat toate modelele de la clasicul cu 3 uși la Clubman la Countryman.
Doar printre mașinile electrice Tesla Model Y, care a fost nou înmatriculat de 2254 de ori, s-a alăturat Modelului 3 pe locul doi în februarie 2022. În spatele lor, cu 1392 de noi înmatriculări germane, Fiat 500 Elektro era încă la cerere, care era încă în prezent. cererea în ianuarie cu un număr similar a fost chiar în față, urmată de Hyundai Kona Electric. În luna precedentă, acesta aparținuse și trio-ului aflat în fruntea pieței germane de mașini electrice, alături de Opel Corsa-e pe locul doi, care acum a coborât sub 1000 de noi înmatriculări.
Tesla în luna februarie a fost a treia cea mai mare înregistrată vreodată într-o lună mașină electrică în vânzare.