Când vine vorba de formele caroseriei, alegerea mașinilor electrice este în creștere, dar break-urile, care sunt deosebit de populare în Germania, sunt încă rare. Dar acum Audi vine cu un break o mașină electrică, chiar dacă acolo se numește Avant, ca de obicei. A6 Avant e-tron este încă un studiu, dar ar trebui să arate în proporție de 90-95% ca modelul de producție.
Poți transporta mult mai mult cu ele decât cu limuzinele. Dar SUV-ul este mai popular în America de Nord și nu există niciun entuziasm pentru break-uri în China. Este probabil un fenomen european, poate chiar doar german. Audi 100 a fost lansat în 1977 sub numele de Avant. Producătorul a inventat sloganul: break-urile frumoase se numesc Avant. Astăzi, în discuțiile cu producătorii, se spune cu ușile închise: break-ul este ceva pentru bătrâni. Cumpărătorii mai tineri preferă alte stiluri de corp.
„Pentru noi, acesta este un segment crucial”, a declarat CEO-ul Audi, Markus Duesmann, la conferința de presă anuală de joi despre Avant electric.
Electric A6 Avant este unul dintre primele modele de pe Premium Platform Electric (PPE) pe care Audi îl dezvoltă împreună cu Porsche. Potrivit informațiilor, break-ul are un sistem de baterii de 800 de volți cu o capacitate a bateriei de aproximativ 100 kWh. Acest lucru ar trebui să permită o autonomie WLTP de 700 km. Se spune că varianta cu tracțiune integrală oferă 350 kW de putere a motorului și 800 Nm de cuplu. Potrivit Audi, mașina accelerează până la 100 km/h în mai puțin de patru secunde. Varianta cu tracțiune spate ar trebui să facă acest lucru în mai puțin de șapte secunde. Puterea de încărcare DC este de până la 270 kW, la fel ca Audi e-tron GT. SoC este încărcat de la 5 la 80 la sută în 25 de minute.
Audi nu a oferit încă nicio informație despre consum.
Se pare că Audi a învățat un lucru de la Tesla. Cu farurile LED cu matrice digitală în față, puteți arunca proiecții pe un perete în timpul pauzelor de încărcare. Audi intenționează să folosească jocuri video în loc să proiecteze doar numele companiei, așa cum a făcut Tesla până acum.