Gata cu motoarele cu ardere interna, acum BYD construiește doar mașini electrice și hibride plug-in

Chiar dacă Tesla provine din SUA, dezvoltarea mașinilor electrice la nivel mondial este impulsionată cel mai puternic în China. Țara a vândut aproximativ 50% din toate vehiculele cu baterie pură din întreaga lume în 2021, iar câteva startup-uri depășesc deja 10.000 de vânzări pe lună. Cel mai mare și mai vechi dintre acestea este BYD Auto, care este și singurul care poate ține pasul cu Tesla în ceea ce privește cifrele.

BYD a furnizat și informații despre acest lucru pe Twitter și a primit o oarecare contradicție în ceea ce privește reprezentarea că decizia a însemnat un adevărat final pentru motoarele cu ardere: hibrizii plug-in au și un motor pe benzină sau diesel pe lângă motorul electric.

De asemenea, BYD a făcut cunoscut în weekend cât de important este acest segment pentru propria afacere. În martie s-au vândut 104.338 de vehicule electrice, dintre care puțin mai mult de jumătate 53.664 au fost mașini pur electrice. Expansiunea în Europa a început, dar încă foarte încet. Cifrele de vânzări Tesla din țară pentru luna martie nu sunt încă cunoscute, dar cea mai mare cifră de până acum din decembrie 2021 cu 70.602 Model 3 și Model Y nu a fost cu mult mai mare.

Cu toate acestea, este puțin probabil ca compania să ofere un model pentru producătorii de mașini occidentali consacrați. Deși primele sale vehicule au fost, de asemenea, motoare cu combustie pură, BYD era deja un producător de baterii cu planuri pentru mașini electrice atunci când filiala auto a fost fondată la începutul anului 2003 (adică cu puțin timp înainte de Tesla).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *