Tesla înregistrează marcă comercială cu rucsacul Cybertruck proiectat de un fan. Ar putea intra în magazine pentru vânzare

Tesla în sine oferă o gamă de produse în special în magazinul său din SUA și în ciuda prețurilor ridicate, cum ar fi 150 USD pentru o cataramă de curea, care tind să se epuizeze rapid, un fan Tesla a adus în producție un rucsac. Potrivit unui raport, Tesla dorește acum să aibă denumirea sa cyberbackpack protejată ca marcă comercială și ar putea apoi include rucsacul pătrat în propriul magazin cu baterie încorporată.

Blogul Electrek a raportat miercuri despre înregistrarea mărcii Tesla. Săptămâna trecută, compania a depus o serie de astfel de cereri la Oficiul de Brevete și Mărci din SUA, majoritatea legate de mărfuri pentru ca „Cyber ​​​​Rodeo” să deschidă noua Gigafactory din Texas.

Un produs cu același nume, scris doar mai puțin vizibil, a fost pus în vânzare de către un client Cybertruck numit Riz în martie, potrivit unui raport al Yanko Design. „Suntem fani ai Tesla Cybertruck”, spune site-ul, iar singura ofertă de până acum este Cyberbackpack la 199 USD. Nu oferă doar un design unghiular precum modelul Tesla, ci și, conform descrierii, o piele exterioară robustă din fibră de carbon și o baterie încorporată cu porturi USB pentru încărcarea dispozitivelor mici.

Cooperare sau competiție Tesla?

Prețul a fost de 199 USD. La începutul lunii martie, potrivit Yanko Design, Riz a spus că după primele 300 de achiziții va crește la 349 de dolari pentru că la un moment dat dorea să facă profit cu el. Cu toate acestea, visul lui este ca Tesla să-și includă cyberpackback-ul în propria sa gama de produse.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *