Noul BMW Seria 7 disponibil și ca mașină electrică, o declarație de război pentru Tesla

În primul rând, Tesla a depășit destul de mult BMW-ul, pentru că anul trecut marca de mașini pur electrice din SUA a preluat pentru prima dată conducerea vânzărilor în segmentul premium. Acum, compania germană vrea să se răzbune, ca să spunem așa, dorind să pună capăt dominației Tesla în mașinile electrice. Cel puțin asta au spus membrii conducerii sale săptămâna aceasta. Și puțin mai târziu, BMW a prezentat cea de-a șaptea generație a seriei sale 7, care ar trebui să fie disponibilă și ca mașină pur electrică i7 pentru prima dată.

Sună ca o declarație de război asupra Tesla și a fost adesea interpretată ca atare. Dar cel de-al șaptelea model prezentat miercuri este inconsecvent în acest sens – sau doar deschis către tehnologie, așa cum spune BMW și așa cum a spus și CEO Oliver Zipse. Din punct de vedere pur electric, însă, rămâne în urmă față de Mercedes EQS

Pentru prima dată, Seria 7 este acum disponibilă cu motoare cu ardere, ca hibrid plug-in sau ca mașină pur electrică, scrie BMW într-un comunicat referitor la ultima generație. În Europa, versiunea cu baterie i7 ar trebui să fie prima care să iasă pe piață, urmată la scurt timp de dieselul cu șase cilindri.

Autonomie mai mică decât Mercedes EQS

În SUA, BMW folosește uneori sloganul „Sheer Electric Driving Pleasure”, în Germania, „Pleasure of Electric Driving” . În orice caz, noile seria șapte par să fie concepute mai mult pentru bucuria de a fi condus.

Asta înseamnă aproape 5,40 metri, cu aproape 20 de centimetri mai mult decât Mercedes EQS. Cu toate acestea, ampatamentul BMW Seria 7 nu este mai lung, ci are aproape exact aceeași valoare de 3,21 metri. În același timp, capacitatea bateriei lui i7 este mai mică: cei 101,7 kilowați-oră neți sunt puțin mai mari decât la Tesla Model S, dar cu aproximativ 6 kilowați-oră mai puțin decât la Mercedes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *