Elon Musk a anunțat că au fost deja vândute 28.700 de sticle din noul său parfum, Burnt Hair, și a adăugat că din piesa de colecție ediție limitată au mai rămas 1.300 de sticle. În total, sunt 30.000 de sticle de parfum și odată vândute, The Boring Company ar fi adus 3 milioane de dolari.
În mai puțin de 24 de ore de la lansare vânzările au totalizat peste 1 milion de dolari. Părul ars ca parfum este o întruchipare a expresiei „soarta iubește ironia”, pe care Elon Musk o spune des.
Numele de familie al directorului general ne duce cu gândul la industria parfumurilor. A fost o glumă de lungă durată că Elon Musk își va lansa propria colonie, așa că atunci când a anunțat Burnt Hair în septembrie, a fost greu de spus dacă vorbea sau nu serios.
Parfumul a ajuns pe eBay, la un preț de zece ori mai mare decât prețul inițial. Au fost chiar și câțiva cumpărători care și-au postat sticlele pe eBay. Compania Boring intenționează să livreze parfumul cândva în primul trimestru al anului 2023, care este tocmai la timp pentru Mardi Gras sau Ziua Îndrăgostiților.